03 November 2009

Nak aku potong sekarang?

Jalan dah la sempit mmg xda ruang nk potong, pagi2 mmg agak sibuk orang nak pg kerja, harap memahami bagi mereka yang bawa kereta agak slow.Aku bukan mat rempit, aku juga tidak suka bawa laju dan aku faham risiko memandu laju namun adakalanya aku wajar berbuat demikian.

Aku nak pg kerja depan aku ada kereta bawak kereta sangat lambat macam siput, aku kena kejar masa sebb aku kena datang awal ke pejabat.Bawak dalam kategori 40 km sejam lebih baik naik basikal , dan aku tiada pilihan terpaksa mengekori dari belakang.Aku hampir hilang sabar dan rupanya berderet kereta dan kenderaan lain menunggu masa untuk potong.Dan akhirnya aku berjaya potong.Dengan memandang sinis aku lihat orang ini sangat relaks sambil tangan sebelahnya menghisap rokok.

Nak aje aku potong walaupun aku baru selesai potong.Kerajaan sediakan jalan alternatif lain bagi kereta yang lembab mcm lembu.

4 comments:

GiGGLe GaL berkata...

blasah je.. buat ape ko nak membuntuti kereta yg lembab ala2 sunday drive...aku geram je klu cenggitu..

jai@jezz berkata...

kalo aku jd ko mesti kene hentam ah org tu... dh la lembap bleh plak layan rokok... ciss... ko potong jerk weih... walaupon ko dh potong...hakhakhak

azman shah berkata...

giggle;nk buat cm ner
jai;ptg pe 2 heheh

azman shah berkata...

jai;aku nk tanya jai tu pakwe ko ke hehe