15 September 2009

Pertemuan dan perpisahan dalam masa 24 jam

Perkenalan yg xdisangka sama sekali rs macam dah sejiwa di hati tetapi lain pula jadinya.
Alkisah pertemuan dan perpisahan semalam adalah yg paling singkat di Malaysia atau juga di dunia.
Mulanya aku dah kata aku jenis mcm nie, dia pun kata dia xkisah dia jenis happy dia jenis kelakar dia jenis spoting, aku bagai xpercaya namun aku akui mmg ada sifat manusia begitu.
Diaturkan pertemuan yang singkat mmg ok je dia tinggi hidung mancung mmg spoting bila berbicara seolah2 mcm tiada masalah dalam hidupnya.
Tetapi keesokkan berubah suasana, mula2 masih lagi ok namun keluar ayat sms nya iaitu aku xkenal ko la n harap jgn gangu aku lagi, k...
Terkelu lidah dibuatnya dan aku pun bersetuju mmg dia xsesuai dgn jiwa aku walaupun aku amat suka suaranye yg sgt matang.Tapi ada daya aku menghalang perpisahan, rs mcm lakonan semata2.
Aku akur dan ia menjadi satu lipatan sejarah dalam hidup aku.Aku harap korang fikirlah salah aku mengenali dia atau mmg aku yg tak faham jiwanya.

11 comments:

su berkata...

xper la..sekurang2nya kita diberi peluang utk merasai pengalaman tuh...semua yg terjadi akan lebih mendewasakan kita...ye x?

Idalara berkata...

kadang2 kita pun tk dpt menjangka sebuah perhubungan itu akan dpt bertahan dan berkekalan..hinggalah kita bersua 4 mata dgn sidia..namun itulah yg sebaiknya..bila bertemu dan masing2 rasa tk sesuai maka jln mudah masing2 membawa haluan sendiri..
insyaallah masih ada seseorg yg sesuai dan serasi yg akan menemani kita hingga akhir nanti,

GiGGLe GaL berkata...

manusia yg kuat belakon mcm tu, memang banyak dlm dunia. mungkin dia cuma carik teman gelak seketika jerr.. ko jgn ler nak patah ati eh.. apa kata ko sms dia tu, suh daftar next season sesi anak wayang kat astro ria tu.. mana tau..rejeki dia..

farah berkata...

mungkin dia tidak tercipta untuk anda,

bersabarlah.

:)

Pyanhabib berkata...

selamat hari raya aidilfitri

Ivy Metaga berkata...

dont worry, nanti pasti akan ketemu org yg sesuai..

selamat hari raya aidilfitri

azman shah berkata...

su, ye su

azman shah berkata...

idalara, aku mula bersabar

azman shah berkata...

giggle, hehe

azman shah berkata...

farah, pasti tidak

azman shah berkata...

pyan...tq u r welcome