25 Ogos 2009

Bau badan

Tajuk ini mungkin xda kena mengena dgn bulan ramadhan namun sedikit sebanyk ingin aku cetuskan di sini.Bau badan adalah perkara yg sensitif sesetengah individu.
Senang citer muka lawa cam ne pun tp ada bau badan yang ehem2 pasti kurang menyenangkan.

Aku ada kawan pompuan tapi ada bau badan kurang menyenangkan mmg rs mcm nk duk jauh je.Lagi satu bau mulut pun blh mempengaruhi seseorang untuk mendekati kita.Tapi bulan puasa nie mmg berkat umpama bau kasturi.

Penampilan diri sebenarnya sgt penting sebb kita hidup dlm masyarakat.Jadi sesiapa yg ada bau badan yg kurang menyenangkan semburlah minyak wangi agar kamu mudah untuk berinteraksi.

6 comments:

Ivy Metaga berkata...

hurmm..betul cakap azman, penampilan diri secara keseluruhan adalah amat penting...=)

sHEmA_sHImoT:D berkata...

betul la man..if muke xcntek sxpon bialah bau badan xde kan?

azman shah berkata...

ivy, yes

shema, mmg la

z a w a n i b a d r i berkata...

btul2 :) tp benda nie sgt sensitif terutamanya bg kaum perempuan :)

jai.jezz ^.~ berkata...

woo.. bau ketiak sapa ni.. haceemmm..~!

azman shah berkata...

jai
ko rmi peminat la dadadada