20 Jun 2009

Kenangan mengusik jiwa

Lagu Puspa aku tujukan untuk budak comel, yang barangkali ada hati dan perasaan.
Dia nasihatkan aku dengan pelbagai kaedah namun itulah dia budak comel yang aku kenali.

20.06.2009 mungkin kali terakhir berjumpa, budak comel yang selamba tanpa nampak ada ragu dan bimbang berlalu pergi.

Tanpa cita2 menghuraikan duka namun ku atasi dengan penuh merana dalam 'ceria'.

12 comments:

Ivy Metaga berkata...

budak comel??? sapa tu hehhehhe..

sy pun comel haha..sorry azman, sy nak perasan sekejap yer

FdausAmad berkata...

Gua datang nk jemput lu mkn kenduri kt blog gua.
Ikut baca doa skali lagi bagus.

Follow terus pun takpa.

Budak budak kt blog gua tu dah tak seimbang,ramai berat ke belah punk.

dah 7 hari gua merantau jemput kenduri..

♥miss zaza♥ berkata...

eceh
lagu tu ditujukan kpd bdk comel aja ke??
kat kita x la eh?
hehehe

btw
lagu puspa tu best gile!

azman shah berkata...

Ivy:budak comel aku kenal dia dlm masa 2 hari je...
aku gagal mengenalinya dgn lebih dekat...

azman shah berkata...

Fdaus:ok gua senang2 gua dtg kenduri yer hehe

azman shah berkata...

zaza:dkt sape2 pn blh tp special skt bdk kecil ni sbb aku jmp dia 2 air je...
mcm2 aku fkr ttg budak nie...
byk persoalan...yang dia tinggalkan..
kdg2 aku takut zaza...

♥miss zaza♥ berkata...

why u r so scared????
what happen azman?

suezensuzanna berkata...

ahaks....bertuah budak comel itu:)....best of luck

helena's berkata...

saya pon comel kot,,ahaha

best lagu tu..suke

azman shah berkata...

zaza:so far so bad kot...

azman shah berkata...

sue:bertuah dalam persoalan hehe

azman shah berkata...

helena:so sweet hehe