Pages

23 Jun 2009

Aku buntu prepaid or postpaid

Aku buntu sama ada prepaid or postpaid menjadi pilihan aku.
Setakat ini aku guna prepaid tapi aku kerap call dan sms.
Kadang2 sekejap call kredit dah habis.

Aku buntu kalau kalau line aku malas nak terikat.
Setakat ini aku guna maxis sebb rmi kawan2 guna maxis.
Aku rs postpaid lagi jimat tapi aku ada guna mymode prepaid.
Kalau aku daftar no ini habislah mymode prepaid aku ini.

Tapi aku xkisah sgt sbb no yg aku guna xlawa sgt.
Tapi aku sayang nak buang no ini.
Lagipun rmi kawan yang dah tahu no aku.
Kalau aku tukar bukan snng aku nak maklumkan semua kawan2 aku.

Tapi aku teringin sgt nk guna youth club.
Mmg menjimatkan, bayangkan 12 sen seminit.
Tapi hanya untuk 4 tahun je.
Tapi puas jugak menggunakannya.
Tapi nanti nak tukar no lain la pulak.

Aku buntu dalam membuat pilihan.

4 comments:

cik helena berkata...

saya pun pakai bill,agak baru jugak.tp memang murah la..drpd pakai prepaid dulu..

sHEmA_sHImoT:D berkata...

postpaid lagi better.xde ikatan ngan ape-ape..
kalau u rajin kol n sms better postpaid..paling x,xpayah nak topup tetiap hari:)

azman berkata...

helena:past jgk aku pki line kot...

azman berkata...

shema:btl jgk...