14 Mei 2009

Tak boleh sms

Aku grm btl la.Aku ada kawan bagi no, tapi bila nk sms dia suruh retry balik, sampai byk kali pun xleh akhirnya disimpan di dalam outbox.Apa sebabnya.Aku dah kena dgn 2 atau 3 no yg mcm tu.Aku agak heran juga bila dibuat miscall boleh pulak.Korang ada idea , kongsi la dgn aku, sistem apa yg blh jadi begitu?

2 comments:

a.b geldofg berkata...

aku tk mgaku kwn org yg mcm tu

azman shah,25,012j0gj0mm berkata...

aku heran la beb, aku duk pening nak pikir sampai migrain dibuatnya