Pages

11 Mei 2009

MLM yang mempesonakan

Aku byk sertai mlm, faham ke ape tu mlm, syarikta jualan langsung.Dah banyak syarikat aku join sampai gaduh pun ada, sampai member aku benci sangat kat aku.Mulanya dia jadi ahli mymode, kmdian dia cari org, tiba2 dia jadi lembab nak promote aku pun sound direct la.Aku fikir balik aku nie patut fikir dulu keadaan orang, tapi aku jangka dia xkecik hati tapi dia mmg dah jemu dgn aku.Sebenarnya banyak sangat mlm yg aku sertai tapi aku dah serik la.Paling terbaru, produk extreman.Mmg bagus produknya tapi nak promote punyalah susah.Aku mengaku aku xpandai nk promote.Akhirnya aku duk pi mai pi mai tang tu jela.Aku rs dah serik nk join lg.Bukan menyampah bukan xbagus tapi aku hilang keyakinan kemampuan yg aku ada.Aku dah letih nk menyakinkan org untuk jadi ahli produk yg aku join.

Aku lelaki yang mudah cair...

0 comments: