26 April 2009

Bohsia

Kenapalah nak tonjol lag kelemahan kita dalam cerita bohsia, dulu rempit dan yang sudah tu sudah la.Aku tau rmi yg tau gejala sosial masy kita di luar sana.Aku dah create tentang selambak xda sape pun komen jd aku faham kenapa gejala mcm nie dah sinonim dlm kehidupan kita, cuma kita perlu mengawalnya.Diharapkan selepas ni tonjollah budaya masy kita, kehidupan di kampung yang cukup asli.Barulah depa tgk bahawa kita mmg terkenal dgn budaya kita yang di kenang sepanjang zaman.Maafkan aku sebb aku dah xsanggup nk hadapi situasi gejala masy kita masa kini.Nanti klu aku rajin aku komen jgk la menda2 cm nie.

1 comments:

vidadarisakura berkata...

malas aku tengok wyg melayu kecuali ada afdlin shauki.hee